ilayda_2309 aile içinde sadece kimlikte yazılı kalıyor ama okul çağı gelince öyle olmuyor okulda genelde ilk ismi kullanıyorlar benimde ikinci oğlumun ilk adı Salih kayınpederimin adı biz hep Umut diye seslendik ama okulda işler değişti çocuk afalladı kaldı