Melickaya ilayda_2309 güneş bana hep kız ismi gibi geliyor. Sadece Asaf ismini tercih etmelisiniz bence. Asaf isminin ağırlığı ve bir duruşu var .
Hazucak ilayda_2309 güneş ismini bir kaç arkadaşım kızlarına koydular daha çok kız ismi gibi geliyor Asaf daha güzel bence 💖
Esraerdgn95 @ilayda_2309 âsaf ismini çok seviyorum ve beğeniyorum benimde isim listemde vardı. Fakat şapkalı â ile doğru olanı bildiğim kadarıyla o yüzden eledim. “Güneş Aras” da olabilir.
ilayda_2309 Melickaya kayınpederimin ismi olduğu için koyuyoruz canım normalde tek Asaf olarak seslenilecek ama kimlikte ikisi yazacak
limonlucheesecakee Güneş ismi güzel fakat daha çok kıza uygun gibi Asaf ismi çok güzel tek başına da koyuylabilir bir ağırlığı var tabi tercih sizin 🌷
ilayda_2309 limonlucheesecakee Güneş kayınpederimin ismi olduğu için sadece kimlikte yazacak aslında Asaf olarak hitab edilecek canım
limonlucheesecakee ilayda_2309 hiç kayınpeder ismi duymamıştım öyle . Tabi siz nasıl isterseniz öle olsn 😊
ilayda_2309 Hazucak güneş ismi kayınpederimin iami sadece kimlikte yazacak sadece Asaf olarak hitab edilecek canım
s1belyrdmc ilayda_2309 aile içinde sadece kimlikte yazılı kalıyor ama okul çağı gelince öyle olmuyor okulda genelde ilk ismi kullanıyorlar benimde ikinci oğlumun ilk adı Salih kayınpederimin adı biz hep Umut diye seslendik ama okulda işler değişti çocuk afalladı kaldı