Omma Hamileligin ilk 3 ayinda en az kimyasal almak gerekir. Bu heryerde yazar. bisey olmaz deyip kimseyi yanlis yonlendirmeyelim. Tercih etmezsiniz ayri ama hicbir zarari yok demek yanlis bilgi olur.
Sabina03 ozleemm27 Anne karnında bebekler amniyon sıvının içinde yaşarlar. Bu sıvı bebekleri dış etkenlerden koruyo. Bence zararı olmaz makyajın. Bende sürekli kullanıyorum