Kevsssim tuzlama deyince insanlar insanların aklına direk tuz döküp ovalamak geliyor sanırım öyle tabi derisi de tahriş olur tuz bebeğe de zarar verir 😊 bizde ilk göbeği düştükten sonraki banyosunda ballanır,tuzlanır,sütle yıkanır
Sonra 20 si ve 40 ında sadece tuzlanır.tuzlamakta şöyle oluyor 40 kaşık su sayıyoruz bir kaba sonra onun içine 2 kaşık çok dolu olmasına gerek yok tuz koyuyoruz bir kaşıkta şekeri eritiyoruz içinde üzerine biraz da ılık su elimizle banyosunu yaptırmadan önce ilk ağzının içine küçük parmağımızla sürüyoruz sonra özellikle kokma durumu olan yerlere olmak üzere heryeribe sürüyoruz sonra duşunu aldırıyoruz bu kadar3.çocuğum oldu 25 gün önce hepsine yaptık ben eski adetleri bazılarını seviyorum uyguluyorum 😊🤷🏽♀️ o sudan biraz ayrılıp anne de dökünür bizde, hatta anneannem yaparmış banyo yaparken bebeğin kıyafetleri de küvete konur sonra bebek yorulur uyur ya küvetin içindeki kıyafetlerin üzerine bir ağırlık konur işte dolu su kovası falan bebek uyanana kadar o kıyafetler çıkmaz sudan bebeğin uykusu taş gibi olsunmuş 🤷🏽♀️😅