Nergisimmm Anonimanonim benim de öyle fizik tedaviye gittim neyden olduğunu anlamadı kas spazmı dediler iğne verdi bilmiyorum normal doğum yaptım ama toparlanamadim asla
Nergisimmm Anonimanonim hayır diğer şeyler yok iğne ile geçiyor iğnenin etkisi geçince aynı hâle dönüyorum ne yapacağımı bilmiyorum psikoloji kalmadı sizde mi normal doğum yaptınız
Semra_krhn Nergisimmm ilk gebeliğimde normal doğum yaptım kalça ağrım olmadı neden olur acaba merak ettim şimdi bende
Anonimanonim Nergisimmm siz epiduralli mi yaptınız ben öyle yaptım acaba ondan mı diyorum ama bi yandan da işte doğum sonrası çok iğne vurdular tam o ağrıyan yerden hatta en sonuncusu çok yaktı iğnelerde yapmış olabilir diyorum
Nergisimmm Anonimanonim evet geçti kas spazmı oluşmus bı haftalık iğne tedavisinden sonra iyileşti şükür