Nergisimmm normalde kuyruk kemiğimiz( r )şeklinde oluyor ya doğum esnasında orda ki (r )nin kuyruğu (l) gibi oluyor muş o yüzden ağrı oluyor dedi ama kalıcı olursa da dolgu tedavisi yaptırabilirsin diyor bazen otururken bile batıyor bide ortası boş bi yastık önerdi mr ve rötgende hiç bi sıkıntı çıkmadı