kubyus içli köfte, dereotlu poğaça ve poğaça yaptım. Börek de yapacağım ama sarmaya halim kalmadı, beş kg de yaprak almıştım duruyor öylece😅🫠
Birde ekstra yemek hazırlığı için tavuk, nohut, buğday vs haşlayıp koydum. Köfte ve kavurma da yapıp koysam iyi olur, hazırda vardı hamilelikte yedik bitirdik. Çok pratik oluyor bunlar çorbaya yemeğe vs koyuyorum hemen.