Cort Hayatımda ilk kez depremi bu kadar hissetmiş olabilirim 😞 21 haftalık hamileyim ve karnım bi an taş gibi oldu. Stres yönetimi kalmadı o an bende titrememi uzun süre sonlandıramadım. Aklım bebeğimde 😞 Rabbim hepimizi, yavrularımızı korusun inşallah 🤲🏼
Aylaa123 Cort daha önce çok deprem yasadım ama evim aşırı sallandı esyalarım bile döküldü bide bebeğim var farklı bi odadaydı hemen yanına koştum kendimden çok ona korktum ya allah beterinden korusun
Smyye1B Cort Hepimize çok geçmiş olsun. Bende bir tane karnimda bir tane kucağımda kendimi sokağa attım oğlum bile çok korkmuştu ağlıyordu . Şuan bile stresi geçmedi çok huysuz.
Talentedmom Cort çok geçmiş olsun ben de tek başıma gece yaşamıştım depremi sadece oğlum vardı yanımda bir de karnımdaki kardeşimiz tek başımaydım çok korkmuştum Allah bir daha yaşatmasın🤲
Cort Aylaa123 aminnnn 🥹 ben ilk kez böyle deprem yaşadım. Rabbim tekrarından esirgesin evlatlarımızı korusun 🤲🏼
ppmerlina Cort Aylaa123 cylnmy Smyye1B Selim_Alparslan GizemHamza34 GezenTavuk_2 Bnguuu_102 Kızlar hepinize çok çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın hamile hamile veya evde küçük bebekle çok zordur 😭 Mrzbrvdr senin yorumunda nefesim kesildi… çok geçmiş olsun bitanem
Cort Smyye1B biz atlatamıyoruz küçük çocuklar daha da etkileniyor 😔 inşallah bi an önce geçer tüm korkularımız 🤲🏼
Selim_Alparslan Cort bende seninle aynı durumdayım malesef . Sabahtan beri disardayiz ve aşırı kasik ağrılarım oldu.
Cort Selim_Alparslan benimde karnımın sertliği geçmiyor içimde rahat etmiyor en kötü yarın kontrole gidicem içim rahatlasın diye 😔
GizemHamza34 Cort normalde depremden korkmam ama lavabo da yakalandım 20 haftalığım hala sol tarafım sert oraya toplandı 😔
Cort GizemHamza34 Rabbim beterinden saklasın inşallah 😔 bende duşa girecektim. İyi ki girmemişim diyorum
GezenTavuk_2 Cort Sağlık açısından Allah’a şükürler olsun iyiyiz ama menetal ve psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum çok endişeliyim ve korkuyorum evimizdeyiz şuan mecburi bir şekilde hava çok soğuk buz gibi bir tane bebeğim var herşeyi hazırladık tedbir aldık ama psikolojik olarak bazı şeyleri asamiyorum çok fena yaşadık o sallantiyi
Cort GezenTavuk_2 bende hala o anları silemiyorum aklımdan unutamıyorum 😔 Rabbim beterinden esirgesin. Bu gece nasıl uyurum bilmiyorum 😞
GezenTavuk_2 Cort kız uyur muyuz oda belli değil uyusam bile dayak yemiş gibi kalkarız diken ustunde uyuyamadığımız için
Bnguuu_102 Ben balokesirdeyim burada da çok hissettik istanbulda çok tanıdıklarımız var en çok da onlar için korktuk Rabbim yardımcımız olsun beterinden korusun tekrar göstermesin inşallah 🌸 benimde duşa girmem lazım 4 gün oldu giremedim of girsemm mi girmesem mi bilemiyorum
GezenTavuk_2 Bnguuu_102 ben az önce girdim hemen 2 dk bile almadı sizde eğer hızlı iseniz hemen yapın
Bnguuu_102 GezenTavuk_2 banyo dışında çok hızlı bir insanım 🙈 saç baş derken.. Olmadı duşakabinin ütğne büyükçe iki havlu atayım ne olur ne olmaz dursun hemen girer çıkarım Rabbime emanetiz hepimiz
MinikBrokoli Cort HERKESE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN, Allahım sen toprağa sakinlik ver 🙏🏻🙏🏻 Deprem videolarını görünce insan ister istemez korkuyor yaşadıkları aklına geliyor (📍Adana )