GizemHamza34 1Ali ayy çok korktum Rabbim beterinden korusun bebek de sol tarafıma toplandı karnım çok acıyor 😔
GizemHamza34 1Ali iyiyim çok şükür karnımda düzeldi ama gece kuş uykusu gibi bi daldım bi uyandım gece de sallanınca 🤦🏻♀️
yeniannebus Çok kötüydü, büyükçekmecede oturuyorum gerçekten artık hayatın bittiğini ve binanın çökeceğini düşündüm Allahım beterinden korusun yarabbim
cylnmy yeniannebus büyğkçekmeceee ah 15 yıl oturdum. Çok fena çok deprem yüzünden tasındık beylikdüzüne ama burası da beter