1Ali Eşimle tırın içerisindeydik hissetmedik ama buralar fena sallanmış, nasılsınız sıkıntısı olan var mı. Hazırlıklı olalım küçük bir çanta hazırlayalım dursun her ihtimale karşı🙏🏻
Merve-metin 1Ali Rabbim bir daha yaşatmasın 3 aylık bebeğimle evde tektim ve inanılmaz sallandık ev yıkılacak sandım deprem bitene kadar bekledim bitince evden kendimi attım ama nasıl indiğimi bilmiyorum 4.kattan bebeğim çok korktu sürekli ağladı sakinleştirene kadar kendimi geçtim onun için ağladım
GizemHamza34 1Ali ayy çok korktum Rabbim beterinden korusun bebek de sol tarafıma toplandı karnım çok acıyor 😔
Bus-ra590 Borttee bende Çorludayım burası da çok sallandı eve giremiyoruz hala ufak ufak devam ediyor
Borttee Bus-ra590 merkez üssü bize çok yakın Silivri sizede o yüzden Allah yardımcımız olsun bizde disardayiz hala mecbur akşam giricez