bebegimd7 Merhabalar. Rahimde yapışıklık olunca belirti oluyor mu? Ani hareket edince bazen sağ kasığım çok fena yakıyor chatgpt sordum sezaryen sonrası yapışıklık olabilir dedi. Belkide ondan kaç aydır hamile kalamıyorum. Kaç kere post açtım niye kimse cevap vermiyor bilmiyorum postumu üstte tutmak için sürekli yazıyorum
Zeyneppp16 bebegimd7 yapışıklıkta genelde adet miktarı ve gününde baya azalma yaşanıyor diye biliyorum bir ped anca doluyor. Doktora gidersen ultrasonda görülüyor sanırım rahim filmi çekilirsen kesin belli olur doktora git bence şüphen varsa
Gizemuy bebegimd7 merhaba, rahimde kürtajdan sonra yapışıklık oluşmuş, bu rahim filminde gözüktü. Çaresi yok ameliyat ( histeroskopi) olmam lazımdı. Oldum ve o şekilde hamile kaldım. Yapışıklık gebeliğe engel iş bilginiz olsun. Şimdiden geçmiş olsun
Sevim1902 bebegimd7 3 defa kürtaj oldum gebelik oluşuyordu ancak ilerlemiyordu yapışıklık varmış . Doktorlar hiç anlamadı sadece rahim filmiyle anladık en son adet olamaz hala geldim hiç gelmıyordu