Guzel_bebem Maiyaig merhaba canım bişey soracağım ben bebeğimin hareketini az da olsa his ediyordum ama bir kaç gün bişey yok siz his ediyor musunuz bebeğinizi
Maiyaig Guzel_bebem Merhaba canım yani bende hafiften bazen hissediyorum gibi oluyor emin olmamakla beraber ama bu haftalarda 1 gün hissedip 3 4 gün hissetmemek normalmiş 22 den sonra daha düzenli hissediliyormuş, için rahat değilse bi doktora görün tabi de
Tubiku Obirtazeanneee ben de benzer hamile kalıp 74 ile doğurdum ama korkma 1 senede eski kiloya geliniyor. Ben tam eski kiloma geldim yine hamileyim aynı kilo ile :D
Smyye1B Annemidedinsen 18+1 ,bir kilo almışım bu ikinci hamileliğim ilkini +6 kilo ile tamamlamıştım bunuda öyle bitirmek istiyorum 🥲
maihayal Tubiku doğru demişsiniz benim de kilom yüksek 28. haftada 2-3 kilo aldım ve karnım da aşırı büyük değil, daha zayıflarda çok çabuk büyümüş hatta karın