Nesli006 Annemidedinsen 22 haftaligim verdgimi daha alamadm . 64 kilo idim gebe kalmadan önce gebeliktele 60 oldum şuanda 62 yım.
Daisyy000 Annemidedinsen 25 haftalıkken toplam 15, hamileliği de 26 kg ile tamamlamıştım. Şimdi nasipse 2. Gebelik bakalim bunda durum ne olacak
Nesli006 Annemidedinsen yok mide bulantim vs hiç yok üstüne diyet falan da yapmadım. Yapı meselesi galiba
Annemidedinsen Daisyy000 çok alanlar çok hızlı veriyor sanırım öyle mi oldu sizde de hayırlı olsun 2. Gebeliğiniz de benimde 2. İlkinde 12 kilo aldım ama bunda çok almamam lazım bakalım 😊
Daisyy000 Annemidedinsen Çok zor verdim kendiliğinden sadece 4 kg gitti, bebek zaten 3650dogmustu. Baya spor yaptım
Annemidedinsen Maiyaig ay aynıyız resmen bizde 17+5 bende 3 kilo almışım ama ekstra yediğim içtiğim de yok anlamadım 😂
Guzel_bebem Maiyaig merhaba canım bişey soracağım ben bebeğimin hareketini az da olsa his ediyordum ama bir kaç gün bişey yok siz his ediyor musunuz bebeğinizi
Maiyaig Annemidedinsen malesef ben ağzımı tutamıyorum 😅 son 2 haftadır inanılmaz bir iştah var ilk 3 ay hiç almamıştım kilo falan
Hsny_6 Annemidedinsen ben ilk trimesterda 4 kilo verdim doğuma kadar 7 kilo aldım bu hesaba göre 3 kg almış oldum 😃 doğumdan sonra 7 kg gitmiş oldu hamile kaldığım kilodan 4 kg daha azım suan ☺️
Tugba_turk46 Annemidedinsen ilk oğlumda 10 kilo almıştım şimdi ikinci oğlumu cuma doğum yapacağım 15 kilo almışım🫠
Ahsenmira İlk dört ayım mide bulantılarından ötürü üç dört kilo verdim şimdi verdiğim kiloları aldım sadece 25+5 bakalım sağlıklı olsunlar veririz bizde