momof3 Kitlik_irm ay ne güzel inşallah benim de öyledir o kadar çok yalancı pozitif gördüm ki korkuyorum artık
momof3 Meral_63 inan hic belirtim yok 🥲 belirti diyebileceğim şeyler sadece 1 haftadır kasıklarımda batma var bide lekelenmem oldu ama regl de olabilir daha net değil insallah gebeliktendir 🙂
momof3 Kitlik_irm bat 26 cok kasık ağrım oldu regl geliyor sandım ama lekelenme oldu ve kasık ağrım tamamen kesildi şuan
Sermin62 momof3 insaALLAH insaALLAH canım RABBİM isteyen hic bir kadının kucagını bos koymasın .. amiiin güzel haberlerini alabilmeyi nasıp etsın RABBİM ❤️❤️😍😍😍😘😘😘
momof3 Sermin62 Hala regl olmadım leke de azaldı ama Kaset test yaptım koyulaşacağına daha da silik çıktı galiba hamile değilim ya :((
Sermin62 momof3 öyle düsünme canım bi kan versene hayırlısıyla dogru sonucu o verıcek insaALLAH ben inanıorum
Sermin62 momof3 üzülme canım benımmm insaALLAH olucak belkı bu ay olmadı ama daha onumuzde cok uzun zamanlar var olucak sende anne olucaksın insaALLAH sana dua edıorummm ve tum ısteeyenlere
momof3 Kızlar sanırım kimyasal geçirdim ben ama tam anlayamadım ya bugün bitiyor gibiydi reglim yine yaptım laboquick böyle çıktı 🥲