momof3 Kızlar yine ben 🤓 birkaç gün ömbce predictor’de aşırı silik çizgi görmüştüm heyecanlandım tabii ama kan vermedim regli bekliyorum.Bugün kaset test alayım dedim onda da bu sekilde çıktı şok şok sizceee? Böyle öğrenen oldu mu? 
momof3 dilarakocc ay gerçekten mi yaa inşallah hemen dakikasında çıktı bide pembe çizgi o yüzden heyecanlandım 🥹 regl günümü bekliyorum hemen kan vereceğim
momof3 irmm388_ ay first test miydi neydi öyle bisi olması lazım geçen ay bundan daha silik yalancı pozitif gördüm ama pembe olunca heyecanlanmadım değil açıkçası 🥹
Mariam1 momof3 başka Yok ama ben biraz daha net görüyorum adetim karışık bu yüzden doktora gideceğim bugün özele hemde ona baktirim
momof3 Kızlar regl sancım başladı daha 2 gün var ama kahverengi lekelenmem oldu yine 🙁 Miratech yaptım fotoda gözükmüyor gözümle bile zor görüyorum.Galiba bu ay da negatif
Sermin62 momof3 canım umutlandırmak istemem ama benimde adet öncesinde kahverengi lekelenmem olmustu sonrasında da hamıle kalmıstım suan 19 haftalık oldum 😍😍😍cok sukur
momof3 Sermin62 ay maşallah size sağlıkla kavuşun insallah 😍 Benim regle 8 gün kala da pembe lekelenmem olmuştu şaşırmıştım hatta ne alaka diye,bugün de olunca açıkçası regl diye yorumladım henüz kanama başlamadı inşallah benimki de gebeliktir 🙂🙂
Sermin62 momof3 insaALLAH oyledir ya ama içimdeki ses oyle oldugunu soyluo 😍😍😍ögrenince bana da haber ver olurmu
momof3 Sermin62 Ay ne güzel söylüyo içindeki ses 😍 Haber veririm canım teşekkür ederim güzel cevapların için lekelenmem devam etti ama regl gelmedi hala
Sermin62 momof3 insaALLAH insaALLAH canım RABBİM isteyen hic bir kadının kucagını bos koymasın .. amiiin güzel haberlerini alabilmeyi nasıp etsın RABBİM ❤️❤️😍😍😍😘😘😘
momof3 Kitlik_irm ay ne güzel inşallah benim de öyledir o kadar çok yalancı pozitif gördüm ki korkuyorum artık