Aslihusein
Damla________
Birprensesannesi_ nerenin pahalı canım Pendik hospitalın mı
Pnrpnr
Ben de Neslihan hanımdan cook memnunum kadın pozitif ötesi on doktor gezdim en sonunda buldum diyebilirim 🙂 ama gelgelelim ki hastanede dogum nasıl, yapanlar memnun mu yeni oldugu icin hic bilgim yok. Fiyat konusunu falan konuştuk hastaneyle herşey tamam benim zorunlu sezaryen ihtimalim var daha önce orada epidural, spinal sezaryen olmuş birileri yoktur herhalde bilgi alabileceğimiz 🤔