bscnr Benmde eylül sonu ekim basi gibi dogcak bebisim ikinci hamileligm o yüzden tecrübeli sayilirm şahsi fikrim yenidoğan alın biraz ama çok almamaya calisin tecrübesiz olunca bazi alinan kiyafetler tam mevsime uymayabiliyo veya kullanissiz oluyo keske boyle bisey almasaydm diyebiliyosnuz onun yerine tecrübe edine edine bebek dogduktan sonrada ihtiyac haline alınabilir hem ne almaniz gerektigini daha iyi anlamis olcaksiniz..