Esseraa22 @Maiyaig bu göbek bağı için beyaz oluyor yandan bağlamali üst tarafı altıda var takım alıyorum çok rahat oluyor göbek bağı düşene kadar zıbın giydirmiyorum resim bulursam atayim
bscnr Esseraa22 ayy bunu hiç düşünmemiştim evet göbek bağı düşene kadar zıbın giydirmemek mantıklı olur 🥲
Ceku256 bscnr Elele lula Travel sistem tercih ettim. Çok ağır gelmedi bana bide evim müstakil. Bebek arabasının duracağı yer düz giriş o yüzden yer kaplaması ağırlığı falan benim için çokta problem değil.
Hanfak Leyla210 bende yenidoğan takımı aldım bide 6aylık kışlık bir tulum aldım e bebekte zıbınlarda 7al 5 öde vardı bide 7 tane zıbın aldım 😅😅😅 zor tutuyorum kendimi
Esraerdgn95 @bscnr 20+6 dayım daha hiç bir şeyyy almadım. Bir oğlum olacak. Kimler neler aldı yazsın da bizde gelip okuyalım🤭 Ağustos sonu da olabilir, Eylül başı da doğumum. İçimden bir ses ağustosta olacak diyor ama bilmiyorum ☺️
Esraerdgn95 @bscnr inşallah hepimiz sağlıkla evlatlarımızı kucaklarımıza alalım. Bir avaz da doğuraalımm.🩵
vitabilitiy07 Park yatak ve oto koltuğu arkadaşım kendininkini sattığı için aldık. Hediye gelen bir iki kıyafet var. Onun dışında daha bir şey almadık. Erken bence de. Uygun bulursanız indirimde falan alın sadece