Htctsbk Mel53 bişey Olmaz o kadardan canım çok yersen zararı olur düşüşe zaten haftanda büyük hiç bişey Olmaz 🙅♀️
Annesininmucizesi Mel53 çok severim maydonuzutereyi yeşillik türünü o yüzden kokluyodm nefsimi köreltiyodm marul bile yememiştim şimdi 34+5 iz dibini buluyorum valla çok yaralı bi şey aslında yesen daha iyi olur 😊
Mel53 Annesininmucizesi aaa ne güzel yaa kıvırcığa falan bende bayılırımmm tereye de naneye falan da... ama maydonozu almiyimm😀😀❤️❤️Haftalarımız yakın, sağlıklı güzel doğumlar diliyorumm
Hilalalara Mel53 bende sevmem ama İnan bu şekilde mide yanmam duruyo 😄 benim ki kız ama ben hep tatlı yiyorum bu tatlı yiyipte hakkı çıkarma Feyzi Benimle çürüdü 🤣 tatlı yiyorum ama hakkı değil Ayşe doğuruyorm inşallah 😅😅
Mel53 Hilalalara hahhaahhah 😅😅💃🏻💃🏻💃🏻Ayyy inşallahhhh inşallahhhhhhh... afiyet bal olsunn. Hayırlı doğumlar diliyorum
Aminea Mel53 bende salatalar da kısırlarda tüketiyorum canım bağ bağ yemedikten sonra bi kaç saptan bişey olmaz insallah.