Reina evettt okumuştum ve ağlamıştım, çok dua yolladımm sana. Rabbim şifa versin, süper sağlıklı olsun inşallah.. çok sevindim❤️ Ben iyiyimm az kaldı işte bakalım bekliyorum.. Annemle de barıştım daha yeni🙈🙈 o yüzden mutluyum. Köftesİ dert olsa da içime 🤗🤗💃🏻Yedim ama siz hepiniz öyle yazınca