Kızlar doktor 40ta gelmezse suni sancıyla başlatırız riske atmayalım dedi ama ben hiç öyle başlamasını istemiyorum son 9günüm kaldı tüm tuşlara basıyorum ama olurda gelmezse suni sancıyla doğumunu başlatan varmı aranızda nasıl birşey biraz bahsedermisiniz dahamı zorlanırım nolur nasıl olur sizce