adatuna benimle aynısın cnm ben de 2 ci bebeğim olacak inşallah bundan önce kürtaj oldum inşallah sağlıklı ilerler allahım kucağımıza kavuştursun inşallah bende geçen hafta beta verdim 20 çıkmıştı bugün tekrar verdim 640 cikmis nasıl sence kimyasalsan sonra sağlıklı gebelik oluyormuş cnm canını üzme en güzeli seni bulur