adatuna GEBES3 predictor early al bence diğerlerinde yalancı pozitif çok oluyor uğraştırmasın dualarım seninle🙏🏻🌸
GEBES3 adatuna ya elimde novateck diy ebi markanın var güvenilir değilmiş sanırım ama yarın bi onu yapayım olmadı alırım dediğinizden 🥲 inşallah acaba dedirtmeyecek kadar belli iki çizgi çıkar yarın sevinçle yazarım buraya 🫶🏻
Bada İnsallah pozitifi görürsün canım sağlıkla kucağına alırsın İnşallah❤️ sende bana dua eder misin fetal dna sonucumuz sağlıklı gelsin🥹❤️
GEBES3 Bada amiinnn inşallah 🫠 tüm hamileliğin inişallah çok sağlıklı ve kolay geçer kolay doğum ve sağlıklı hayırlı güzeller güzeli bi evladın olur inşallah canım 😘🫶🏻
dilarakocc GEBES3 aynı gün 25i ben yaptım silik gibi çıktı ama o umut bana cumaya kadar yeter inşallah vardır bende de sizde de🙏🏻🙏🏻💖💖
Laydyg GEBES3 GEBES3 belki geç döllenme olabilir moralini bozma regl gecikmesini bekle regl günü bile yükselenler lluyo burda pkudum
GEBES3 Laydyg artık umudum kalmadı ya öyle şeylere 7 ay geride kaldı 8. Ye giriyorum bilmiyorum artık
GEBES3 yesildeniz_ ovulasyon yapmadım da 10-11 tahmini yumurtalamamdı takvime göre o zaman akıntımda çoktu yani olabilir gibi geliyor bilmiyorum 14 gün geçti mi nasip hayırlısı ne ise o olsun 😔🤲🏻
Laydyg yesildeniz_ yumurtama benim 13 nisandı pazar günü regl tarihim tam pazar günü yumurtlamanın 14.günü oluyo çıkabilir dmi ozaman