Papatya_1626 Yenibirisi 38 yazmissin simdi fark ettim surekli kontrol et tansiyonunu bir yere yaz doktoruna söyle
minikbebegim06 Yenibirisi daha erkendi takip etmislerdi düzelmese ilaç vs verilecekti kan falan aldılar gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşı
Duygukuru85 Benimde 14/9 olmus tu iki hamilelğimde biri 37 haftalık biri 35 haftalık doğuma aldılar. Yüksek tansiyonda gebelik zehirlenmesi olabiliyor çok dikkat edilmeli.
Yenibirisi Duygukuru85 size de çok geçmiş olsun bir defa yükselince hemen alıyorlar mı yoksa sürekli mi oldu acaba
Nazsuuu Yenibirisi 35+4 evet her hafta kontrole gidiyordm riskli gebelik olduğu için hem gebelik kolestazi hemde 32 den sonra sancım vardı yine kontrole gitmiştim ama direkk 1 saat içinde sezeryana alindm hazırlıklı değildim çok kötü olmuştum
55Ozge55 Nazsuuu bugün bende evde ölçtüm 15 çıktı acile gıttım 13/8 çıktı sadece idrarda enfeksıyon çıktı doktoruna göster dedıler
Duygukuru85 Yenibirisi çok teşekkür ederim. iki bebeğimde de oldu biri 37haftalık aldılar hemen diğeri 34 haftalıktı 1hafta hastanede yattım düşmeyince tansiyon doğuma aldılar hemen. Şimdi hamileyim 14haftalık inş bunda yaşamam bu sorunu tekrardan.
Accountant Hatixee benimde nabzım 120 doktorum kardiyolojiye gönderdi sıvı alımını arttır öğün atlama devam ederse bir kaç ay sonra ilaç başlayalım dedi kardiyoloji ama bir sebep söylemedi sizinki daha yüksekmiş kardiyolojiye gözükün bence
Hatixee Accountant ben normal sanıyordum hani bebeğe de kan pompalıyor ya o yüzden bu kadar hızlı atıyor diye düşündüm doktoruma danışırım bende teşekkür ederim öneriniz için
Accountant Hatixee evet hamilelikte ekstra yükseliyormuş ama 120ye bile yüksek kalbin yorulur böyle dedi atlamayın rica ederim
tosuncuk25 Doktorum sorun olmaz demisti ama bugun yine tansiyonum 13/9 oldu ve sabahtan beri boyle doktorum da yurtdisinda suan bu hafta
Accountant Yenibirisi ekg ve ultrasonla kalbime baktı doktorum da hemogram ve tsh tahlillleri istemişti
Yenibirisi Accountant anladım çok geçmiş olsun benden de istendi de muayene benim de aynı sekilde sadece EKG eko yapıldı
Accountant Yenibirisi size ilaç başladılar mı peki ya da ne dediler ben dünde sağlık ocağına gittim orda da baktılar 138 çıktı tepkileri benide korkutuyor ya doğumda sorun olursa diye
Yenibirisi Accountant yok benim doğuma 9 gün görünüyor tansiyon çıktı bu ara o yüzden ilaç başlamaz muhtemelen düzelmezse sezaryen yapılcaak