Yenibirisi İyi akşamlar herkese 38+2yim, normalde tansiyonum 11/6 11/7 civarında olurdu ama bu aralar 12/8 13/8 oluyor çok yüksek değil ama beni etkiliyor başım ağrıdığında anlıyorum hemen. Benim gibi olan var mı varsa neler yaptınız?
minikbebegim06 Yenibirisi 13/9 olursa hastaneye gidin baksınlar doktorum kesinlikle o değeri görmeyelim demişti bir kere oldu onda da yatış vermişlerdi ihmal etmeyin
Nazsuuu Yenibirisi benim 15 kadar çıkmıştı direk sezeryana aldılar çok kötüydü sizde gidin hastaneye ne olur ne olmaz diye
Papatya_1626 Yenibirisi bende ayniyim canim limonlu su iciyorum biraz kendime geliyorum ama suanda da galiba cikti gözüme vurdu agrisi 12 bile olsa cok fena oluyorum düsük tansiyonluyum normalde
Yenibirisi minikbebegim06 yatış verdiklerinde siz kaç haftalıktınız doğum yapıldı mı o yatışta ilaç mı verildi acaba ?
Hatixee tansiyonum normal ama benimde kalbim çok hızlı atıyor 140 145 özellikle yemek yedikten sonra neden böyle oluyor bilen var mı
Yenibirisi Hatixee bende de oluyordu bu nabız çok yükseliyor ama dayak yemiş gibi aşırı halsiz ve yorgun oluyordum Dr şekerimün değişebileceğini az yiyip sık yemem gerektiğini söylemişti siz de uzun aç kalıyorsanız öyle yapın
Accountant Hatixee benimde nabzım 120 doktorum kardiyolojiye gönderdi sıvı alımını arttır öğün atlama devam ederse bir kaç ay sonra ilaç başlayalım dedi kardiyoloji ama bir sebep söylemedi sizinki daha yüksekmiş kardiyolojiye gözükün bence
Hatixee Yenibirisi Teşekkür ederim canım denerim🫶🏻 hamile kalmadan öncede spor falan yaptığımda çok yüksek atıyordu kalbim biraz korkutuyo bu durum beni 🥺
minikbebegim06 Yenibirisi daha erkendi takip etmislerdi düzelmese ilaç vs verilecekti kan falan aldılar gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşı
55Ozge55 Nazsuuu bugün bende evde ölçtüm 15 çıktı acile gıttım 13/8 çıktı sadece idrarda enfeksıyon çıktı doktoruna göster dedıler
Nazsuuu Yenibirisi 35+4 evet her hafta kontrole gidiyordm riskli gebelik olduğu için hem gebelik kolestazi hemde 32 den sonra sancım vardı yine kontrole gitmiştim ama direkk 1 saat içinde sezeryana alindm hazırlıklı değildim çok kötü olmuştum
Yenibirisi Papatya_1626 ben de düşük tansiyonluyum ve azcık yükselmesi hemen sarsıyor fark ettiriyor kendini siz kaç haftalıksınız
Papatya_1626 Yenibirisi 28 haftaligim canim sen kac haftaliksin ilerledikce tansiyon yukseliyor galiba kötü birsey mahvediyor hala gözüm agriyor 😔😔😔
Papatya_1626 Yenibirisi 38 yazmissin simdi fark ettim surekli kontrol et tansiyonunu bir yere yaz doktoruna söyle