bnnryksl Tugceelanaz ikizlere gebeyim canım ben 38. Haftayı bekleyecektik ama gebelik kolestazım cıktı o yüzden bekletmek istemiyor doktorum
bnnryksl Tugceelanaz inşallah erkenci davranmazlar fazla da beklerler iki haftacık daha 😌 Çok teşekkür ederim 🌼
okuyananneeeee aylinnntrhn bende 34 haftalığım yarın kilosunu öğreneceğim 🥰 ikinci sezeryanım olacak sizce doktorumla doğum tarihini konuşmalı mıyım ? Özel takipliyim
aylinnntrhn okuyananneeeee 34 haftada bana iki günden biri olabilir demişti sonraki hafta netleşti zaten genelde 38+3 veya 38+4 . Günü veriyorlar 😍
okuyananneeeee aylinnntrhn 33+4 üm bugün kilosu tam 2 kg geldi 37+5 gibi doğum planladık doktorumla .Çok iri bir bebek beklemeyelim dedi ama en azından 2800 fala doğsa diyorum neler yapabilirim acaba ? Muz , kaşar , ne varsa yiyorum ama
Cacaege aylinnntrhn 33+5 de 2254 dük 36+5 de Ankara’da şehir hastanesinde muayene oldum 3200 denildi 37+5 de başka makinede yine şehir hastanesinde yine 3200 denildi sürpriz olacak bize 😂ilk oğlum 41 haftalık 3220 doğmuştu buda bu oğlum içinde 39+0 a gün verildi
Cacaege aylinnntrhn çok büyük fark işte canım 2254 olanı yaşadığım ilde özelde ölçmüştü doktorum diğerlerini Ankara’da şehir hastanesinde ölçüldü. İlk bebeğimde doğacağı gün 3800 demişlerdi 3220 doğmuştu pek kiloya takılmamak lazım
aylinnntrhn Cacaege aynen öyle cihazlara da pek güven olmuyor demekki 🫠 önemli olan sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
aylinnntrhn okuyananneeeee uyumadan önce bir bardak süt öneriyorlar 🥰yulaf ezmesi duydum kırmızı et bence aşırı yarıyor ve kuruyemişler 😊 benim dikkat ettiklerim bunlar oldu canım🥰