aylinnntrhn Kızlar sizin bebişler nasıllar kiloları boyları nedir sağlıkla alsın herkes kucağına inşallah🥰
aylinnntrhn aylinnntrhn bu arada ilki sezeryan olduğu için ikincisi de sezeryan olacak tarihimiz belli oldu 9 Mayıs aranızda belli olanlar var mı😃
Eemmyy aylinnntrhn off eweett aşırı korku we heyecan war. Hem hemen doğurmak istiyorum hemde biraz daha zamanım olsaydı keşke diyorum🙈☺️
Tugceelanaz bnnryksl Neden öyle erken normalde 37+ veya 38 lerde olunuyorda genelde burda öyle okuyorum Merakımdan soruyorum Sağlıkla gelsin🌸
bnnryksl Tugceelanaz ikizlere gebeyim canım ben 38. Haftayı bekleyecektik ama gebelik kolestazım cıktı o yüzden bekletmek istemiyor doktorum