[bilinmeyen] bizde yumurtlama gününde ilişkiye girmiştik ama çocuk için değil yanlışlıkla oldu olan kalma ihtimalim var o yüzden hamilemiyim diye şüpheleniyorum adet olacakmış gibi hissediyorum belim ağrıyo oldum sanıyorum bi bakıyorum akıntı gelmiş dediğinizde haklısınız herşeyi hamileliğe yormamak lazım gidicem bakalım inşallah kötü bişey yoktur ben gitmeden bi tecrübeli hamişlere sorayım dedim 😊😊