Sesa123 önemli değil sor bizimde canimiz sikiliyor zaten😅 şimdi tıp merkezine gidip gebelik için kan testi yaptırmak istiyorum dersin. Yaklaşık 1 saat içinde sana kan degerlerinin olduğu bir sonuç kağıdı verecek. Degerler 5den yukarı ise gebe olduğun anlamına geliyor. Ama yanılmamak içinde o kağıdı alıp bir özele git kadın doktoruna gebelik testi yaptım emin olmak için geldim dersin. Hayırlısıyla olur 🙏 bazen hormonlar yüksek olduğundan yanılma payı var her ihtimale karşı