Pofidik123_ Meridaily devam ediyo ama öyle aşırı değil kırmızı geliyo ama bilmiyorum ki adet sanırım ya
Hiranur_2180 miracsmom_ yok daha 2 gündür ağzımda da tuhaf bir tat oluşmaya başladı 3 gün önce test yaptım negatif di o yüzden beklemedeyim
Hiranur_2180 Normalde gecikse bile bu kadar gecikmezdi 33 ile 36 gün döngüm bu şekildeydi şuan döngümün 39. Günündeyim
Hiranur_2180 Ay yok daha yapamadım babalardayım test almaya da gidemiyorum eşim gece gelicek belki acile gidip yaparım
Hiranur_2180 Laydyg yaptım yapmaz olur muyum günümden 5 gün önce kan verdim negatifdi adet günümde evde gebelik testi yaptım yine negatif tertemiz tek çizgi işte az önce acilde verdim bakalım ne olacak