Eslem2112 GezenTavuk_2 sondaki baya kırmızı yumrtan olgumlaşmış canım böyle şeylerden hiç anlamıyorum ama bir iki posta denk geldiğim için öyle düşünüyorum 😂
yesildeniz_ GezenTavuk_2 benim 13. Günüm ovulasyon testlerimiz aynı koyulukta ilerliyor. Yarın pik olacak bence
GezenTavuk_2 Cimcime30 evet bende öyle düşünüyorum testin son halini de bir kaç saat sonra atarım şuan bebişim uyuyor başından ayrılamıyorum 🥹
Baliimsid GezenTavuk_2 premom uygulaması Lh değerini söylüyor gün gün koyulaşmayı takip edebilirsiniz
ErsBegAs GezenTavuk_2 cnm ben ovü testlerini boşa stres olarak görüyorum 3 ay yaptım işe yaramadı bırakıp tatile çıktım eşimle o ay hamile kaldım 🤣
GezenTavuk_2 @Cimcime30 kız sanki pik duruyor ama emin olamadım bugünü değerlendirelim yine koyu geldi bana
Cimcime30 GezenTavuk_2 valla bebegım bnm bu ay ıkısıde kopkoyu olmadı bılıyosun pıkmıs yanı progestoron da güzel çıktı degerlendır sen
erikarpuz GezenTavuk_2 canım pik değil maalesef daha var ama sen yine iki günde bir değerlendirmeye devam et kacırmıs olmazsın 🌸