EsoMom_ Aysemuberra evet canım ben o iğne vurulduğumda 10. Günde etkisi gitmişti 12 veya 13. Günde net bellli olur
EsoMom_ Aysemuberra ben aşılama olmadım canım bi kez çatlatma iğnesi oldum onda da tutmadı hastaneye gitmeyince kendiliğinden oldu bende 10. Günden sonra negatif çıkmıştı hep