Kbrasuer 35+2 ama 36 çıktı bugün ikinci doğumum nasip olursa doğum pozisyonjndayiz doktorumuz bugün güzel şeyler söyledi kan sulandırıcı kullandığım için 39 haftaya kadar bekleyeceğiz dedi gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi haftaya tekrar kontrol var 2.421 grm 49 cm zayıf ama uzunuz sanırım veren Rabbime şükürler olsun 20 kg almışım 😁 sağlık olsun inşallah