gizemmm Cansu111 genel cerrahi muayene etti maalesef ama ben özel hastaneye gittim bi de çok kötüydüm gerçekten 😐 Aile hekimliğine gittiğimde muayene etmedi bi de ben rapor almak için gittim genel cerrahiye. Muayene oldum yani eğer özele gidecekseniz bayan doktor tercih edebilirsiniz
gizemmm Kadın Doğum doktorunuz da ilaç yazar bunun için sadece bakıyorlar yani öyle rahatsız edecek bir muayene değil
Maya1903 Basur yada yırtık vardır doktorum bana hamilelere uygun krem ve bağırsak düzenleyici bi şurup vermişti uzun zamandır kullanıyorum çnkü sürekli kabızlık şikayetim var rahatlatıyor ama doktora danışmak da fayda var tabi
Suheda Cansu111 canm bende de oluyordu ccok ishal oldugumda falan peceteyle silince hafif kan oluyodu ben zeytinyaginda buldum çözümü hergün pamukazeytinyagi sürüp siliyordum orayı cok rahatlatti beni
Cansu111 Suheda doktra danstn mı bi zararı var mıdr diye ben kalsym icin osteocare kullndm sonra boyle oldu
Suheda Cansu111 yok kuzum zeytinyaginin bi zararı olmazki gecti zaten ishal ya da kabizda zorlaniuor ya ondan oluyor basur olsa benmki gecmezdi agrirdi bide o dedikleri gibi elimede bisey gelmiyodu tahris olmuştur die zeytinyağı sürdüm geçti çok şükür