Benim hamilelikten oncede vardi, o zaman gitmistim doktora, basur ve catlaklik soz konusuydu. Muayene ediyor malesef ki arkadan ama korkucak bisey yok. dogal olarak hamilelikte artti bu. Doktoruma boyle bir sikayetim oldugunu soyledim, krem verdi bana. Kendim kontrol ediyorum cikmissa ve kanamam oluyorsa kremi kullaniyorum. Geciyor bir sure. Korkulacak birsey yok, doktoruna mutlaka soyle.