Kızlar bugün regli günüm normalde ama yaklaşık 1 haftadır gribim antibiyotik falan kullanıyorum baya da ağır geçirdim. Dün akşam test yaptım 5 dk içinde bişey çıkmadı kenara koydum birkaç saat sonra farkettim silik çizgi belirmiş ama ben kuruma çizgisi olduğunu düşünüyorum. Az önce de ovülasyon testlerinden yaptım. Eğer gebelik varsa iki çizgi de pik olması gerekiyor değil mi benim biri diğerine göre silik çıktı siz de bakar mısınız. Fotoğrafları yüklicem şimdi