Marsilyasabunu canım iğne acıtmıyor bile, ucunun değdini hissediyorsun sadece o kadar, sonrası yanında başında biri bekliyor mutlaka. Ve sadece çekiştirmeleri hiisediyorsun. Doğumdan çıkınca da hemen ağrılar başlamıyor uyuşukluk geçince yavaş yavaş ağrılar başlıyor ama dayanılmayacak gibi değil. Ben ayaklarım çözülür çözülmez çocuğum yoğun bakıma girmişti. Yürüyerek gittim yoğun bakıma. 1 hafta kadar oturup kalkarken, öksürürken acısını hissediyorsun o. Ama çok dayanıkmıcal gibi değil