elaedafam çok daha iyi olmuş bence. Sezaryene yönlendirmesi de saçma nst iyiyse suyu gelmediyse niye yani. Beklenebilir. Evde daha hızlı ilerleyecektir. Sancınızı hissediyorsanız gelince alaturka tuvalete oturur gibi oturun. Sancınız çok sıklaşırsa ya da suyunuz gelirse tekrar hastaneye gidin