Merhaba gebeliğin başından beri hatice hanıma gidiyorum 38+2 yim mükemmel bir doktor asla gereksiz yere sizi kasmıyor korkutmuyor relax olmanızı sağlıyor süreç boyunca güler yüzlü tatllı biri doğumda nasıl olucak merakla beklemekteyim, hastane çalışanları da gayet iyi temiz bir hastane ebeler ve hemşirelerle ilgili de hiç kötü yorum duymadım daha