iremd-1798 aynı acıları bende yaşadım bununla beraber sırt ağrısı çok oldu ve halada var 2 hafta lekelenme gördüm ve pıhtılı şekilde betam 5e düşmüş bugün kan vermiştim kimyasal gebelik olmuş daha önce de 4-5 önce kürtaj olmuştu. Vücudum bebek mi kabul etmiyor bu daha ne kadar böyle devam edecek ne yapmam gerekiyor bilmiyorum