Buseyuksel geçmiş olsun benim bildiğim dış gebelikte kürtaj olmanın bi anlamı yok, ama bazı doktorlar rahim kalınlaşması olduğu için kürtaj yapıyormuş, benim doktorum sadece 1 tane iğne vurdurdu ve haftada 1 kan verdim değerim öyle 5-6 haftada yavaş yavaş sıfırlandı, iğneden sonra kan vermeyi ihmal etmeyin ama iğnenin dozu işe yaramayıp tekrar yükselme olabiliyor ona göre tekrar bi doz daha vuruyolar, yerinizde olsam kürtaj olmak istemezdim ben kürtajdan sonra çok kanamam oluyor ama iğneden sonra normal adet olur gibi oldum hep zaten mecbur bi kaç ay çocuk yapmamak gerekiyor doktorum bana 6 ay demişti o sürede de hem sıfırlandı hemde baya toparlanmıştım ve rahim filmi çekilmiştim herhangi bir hasar var mı diye 1 ay sonrasında da hamile kalmıştım