Devranmom benim de o şekildeydi nst de sancım çıktı ama hissetmedim, bir gün yatış verildi durdurulmaya çalıştı kasılmalar, durdu şükğr ama rahim ağzı yumuşamam başladığı içim erken doğum riskim oluştu sürekli yatarak geçiriyorum, ve o zamandan beri bel ağrım kasık ağrım da arttı🥲