Selamlar bende 34. Haftadayım sancı tam olarak ne bilmiyorum yani hangisi sancı. Karnım bir anda sertleşiyor sanki içerde geriniyor gibi kendini itiriyor gibi hissediyorum. Bir de aşağı doğru baskı çok olmaya başladı ağrıyor. Ara ara da kasılma oluyor. Bu yaşadıklarım normal mi sizde mi bunları yaşıyorsunuz?