Selin3434 kamu kurumlarinda ikinci isim gecerlidir mesela sedef serra koç diyelim ki kislatma olarak ilk isim kisaltilir S. Serra Koç olur. Abimden biliyorum okulda falan hep öğretmenlerde vs de ikinci ismini kullanirdi annemi falanda ararlardi kendi bizim kullandigimjz degil nufusta ikinci sirada olan ismini soylerlerdi o yüzden kendi kullanacaginizi ikinci sıraya yazdırın kimlikte bence. Örnek vereyim : M. Kemal gibi