Selin3434 Kızlar Serra ben istedim eşim Sedef istiyor annesinin adı, Elif Lamra koyarsak annemin ismini koymam diyor kayınvalidemi hiç sevmiyorum ama eşimi de kırmak istemiyorum Hangi isim güzel sizce
AnayimBenAna_ Selin3434 ikiside hoş değil. Tek başına serra , sedef, elif güzel. Lamranın anlamı nedir ilk kez duyuyorum
Parinas Selin3434 Serra sedef ayrı ayrı güzeller ama böyle tekerleme gibi olmuş. Elif de güzel ama Lamra kötü geliyor kulağa birine izah etmesi de çok zor olur bence bilindik bir isim olduğunu sanmıyorum sizi zorlar
Minnakpopus Selin3434 Yani kurandan birşeyler koyacaksınız diye telaffuzu zor yanlış anlaşılmaya akran zorbalığına müsait isimler seçmeyin lütfen. Lamra yı nereye çekersen sen bide insanlara açıklama yapacaksınız. İlla Arapça ya da kurandan bişeyler koyacaksanız daha anlamlı anlaşılır isimler var.
Selin3434 Parinas Biz yapmadık Bu şekilde kullanılan bir isimmiş eşimde duyunca çok hoşuna gitmiş bi fikir almak istedim
Ceiydda Daha farklı isimler de düşünün bence acele etmeyin iki isim de tam oturmuyor gibi elif Serra yine daha hoş
Ceiydda Selin3434 lina çok tatlı ama sidra yine biraz tuhaf geliyor biri sorunca bebeğinizin ismini açıklamaya çalışmak istemezsiniz yani bence öyle düşünün tek seferde anlaşılabilir isimler çok çok daha iyi gibi
AnayimBenAna_ Selin3434 bence hoş değil kötü. Kendi adıma konuşursam bana bu yeni nesil isimler uydurma geliyor. Hepside cennetin bir parçası anlamına geliyor nedense :) tabi bu benim düşüncem koyanada saygı duyuyorum.