gecegunduz Gofretinannesi ilk çocuğum kız bunun cinsiyeti erkek 36+1 olduk belirtiler bazısı birebir aynıydı bazısı farklı ama genel olarak çokta bir farkı yoktu iki gebeliğiminde
Fatmadmr37 Gofretinannesi ilk çocuğum kız şuan 2,5 yaşında. 22 haftalik hamileyim oğlumuz olacak. Hemen hemen aynı geçiyor farkı yok benim.
Ber16 Gofretinannesi ilk çocuğum kız ikincisi daha belli değil 13 haftanin icindeyiz. İlkinde bu kadar halsiz degildim ve bunda herşeye öğrüyorum tiksinti var 🤦🙄 hepimiz hayırlısıyla sağlıkla alalım inşallah kucağımiza yavrularımızı 🤲
Rafaelli Gofretinannesi ilki erkek, ikincide erkek 39hafta bitdi, hayır ayne olmadı bende, ılkınde hıc kusma yoktu 2cıde ılk 3ay son 3ay hatta kusma oldu en cok benı bu yordu ,tıksınme var bazı seylere, daha cok ekşı istiyorum ilkde hep tatliydi
Viyanaraf İlk çocuğum erkekti çok rahat bi gebelik geçirdim canımın çektiği herşeyi yiyebiliyordum koku hassasiyeti mide bulantısı hiç çekmedim ikinciye 24 haftalık hamileyim bu hafta netleşti oda erkek ve ilke göre çok farklı bişi yiyemiyorum koku hassasiyetim var etin kokusuna tahammül edemiyorum et yiyemiyorum halada mide bulantım var kusuyorum başta kız dendi bana sonradan bununda erkek olduğunu öğrendik
Baran3535_ Gofretinannesi benimki ilki kiz dir cok ama cok rahatım buda erkek 38 haftalik olduk cok zorlandim baştan beri
10gamze Gofretinannesi Kızlarda benim hiç birşeyim olmadı oğlumda tansiyonum düştü fenalaşıyordum kanamam oldu bulantım oldu işten izne erken ayrıldım 😂🤣şimdi 2yasında oğlum sağolsun yine karnımdaki gibi yaramaz
tecrubeliiannee Gofretinannesi bir kızım var ikinci kızımı bekliyorum belirtiler o kadar farklıydı ki erkek sanmıştım
Ceren007 tecrubeliiannee bende kim görse halimi keisn erkek dediler ama kızım oluyor yaşla da ilgisi var sanırım bide iki çocuk arası uzunsa da farkediyor
Sedakrt Gofretinannesi ilk çocuğum erkek 37 haftalığım kız bekliyorum. Belirtiler farklıydı ilk 3 ay ağzım zehir gibiydi çok kusmadım aşırı uykum geliyordu hep uyuyordum. Oğlumda ise 5 ay kustum 😌
Viyanaraf Aaa2022 18. haftada devlet hastanesinde kız dendi 21. Haftada kendi doktorumda kız dedi 24 haftalık kendi doktorum bu seferde kız değil erkek dedi
Ceren007 Gofretinannesi ilk yavrum kız ikinci de kız geliyoor .ilk kızımda harika bir hamilelik yaşadım ama 2.si çok zor geçiyor bir an önce doğsa diyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin🫶
tecrubeliiannee Ceren007 benim yaşım 28 cocuk arası 3 buçuk yaş bilemedim valla her gebelik farklı diyorlardı gerçekten de doğruymuş
Aacemianne Gofretinannesi 1.çocuğum kız. İkinciyi henüz öğrenemedim 11+6. kızımda ilk olduğundan mı bilmem 4.ay bitene kadar bulantım vardı bunda yeni başladı ara ara oluyor.
minismom Gofretinannesi ilki kız 7. Haftadan 14. Haftaya kadar ne yesem cıkardım su bile icemezdim bi kac sefer acilde serum taktırdım susuz kaldıgım icin bunda bulantılar kusmalar ara ara oluyo agzımda surekli degisik bi tat var ilkinde yoktu ikisindede tatlı cikolata vs. Yiyemedim cinsiyeti daha ogrenmedik
Cydalya İlki kız ikincisi de kız ilkinde o kadar rahattım ki son günüme kdr herşeyimi kendim yaptım şimdi 32. Haftalığım basından beri herseyi yasadım bir an önce hayırlısı ile kucağıma alayım diyorum sadece
Mutlannee Gofretinannesi 1. Çocuğum kız 2. 12. Haftadayım çok farklı bulantılarım akşama doğru çok fazla saçlarım gür halsizim uykum yok sudan tiksindim bakalım önce sağlıklı olsun sağlıkla kucağımıza alalım tabi ki ama kızıma bi bacı isterim diyorum hamileliğimin başından beri bi his yok kızımda hep kız hissetmiştim istemiştik çok şükür rabbim sağlıkla nasip etti Rabbim herkese gönlünden geçeni hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla nasip etsin inşaallah
minismom Mutlannee valla ne zmn gecer hic bilmiyorum hic biseyde hafifletmiyo en fazla 2 3 dk geciyo sonra yine aynı