Hdyeycelll- susaMom_ bence beta ile kaç haftalık olduğu pek anlaşılmaz ben 4 haftalıkken 4430 idi benimle aynı öğrenen arkadaşım 4 haftalıkken 1300 lerde çıktı kişiden kişiye değişiyor bu
susaMom_ Hdyeycelll- Bunu hiç bilmiyordum valla bi önce ki gebeliğimde karşılaştırınca gözüme az gibi geliyordu demek ki o bile farklı olabiliyor
Hmsremom susaMom_ vajinal ultrason ile bile 1500-2000 civarı olmadan kese görünmüyor diye biliyorum her gün katlanarak arttığı için birkaç gün sonra görünür bence
Hmsremom susaMom_ büyük ihtimalle kese görünür ama haftası daha küçük olduğu için hemen kalp atışı izlenemeyebilir endişelenme
susaMom_ Hmsremom 7. Haftalarda giderim kalp atışı içinde önce bi ultrasondan keseyi görelimde için rahatlasın valla
Hdyeycelll- susaMom_ Kesinlikle öyle hatta bana ikiz olabilir dediler çok yüksek olduğu için haftasına göre ama tek kese