susaMom_ Kızlar geçenlerde test sonucumu atmıştım kan testi verdim bugün kaç haftalarda şuan aynı değerlerde olan kişiler üstten ultrasonla bakıldığında görüldü mü?
Eftelya_54 susaMom_ Son adet tarihin ney canım haftası ona göre hesaplanıyor beta değerine göre değil
Esma006 susaMom_ 5-6 haftalık gibi benimki İlk öğrendiğim de 519 du 4 haftalık tahmini ama ultrason önemli
susaMom_ Denizz43 18 mart en son tarihim ama geç döllenme gibi anlayamadım tam bi önceki gebeliğimde 7 haftalarda 86200 UI görünüyormuş
Eftelya_54 susaMom_ hemen hemen 4-5 haftalık gibi Kese belki görünmeyebilir Ama sen muaneye git elbette aksatma
minikbebegim06 susaMom_ her gebelik aynı değil ki değerler aynı olsun son adet tarihine göre hesaplaman lazım 2 gün sonra kan ver en az yüzde 60 artış varsa sağlıklı ilerliyordur 2 bini geçsin kese öyle görünür
susaMom_ Eftelya_54 gidicem yarın balım artık bi önce ki gebeliğimde daha belliydi çizgi olsun 4+5 haftalıkken kesesi görünüyordu bu bebişte biraz geç işliyor sanırım
susaMom_ minikbebegim06 canım yarın gideceğim ertesi günde çağırırsa giderim folik asite başlamam lazım
minikbebegim06 susaMom_ folik asite kendin de başlayabilirsin zaten özel olarak alacaksın sen bilirsin yarın iki gün oluyor mu kan vereli düşük çıkabilir testte o yüzden soruyorum
susaMom_ minikbebegim06 doktorun önerdiği bir folik asit başlamayayım mı kendisi yarın gel bir daha dediği için gideceğim
minikbebegim06 susaMom_ onlar anlaşmalı olduğu firmayı öneriyorlar içeriği en temiz olan ocean 12.haftaya kadar ocean kullanıp sonra ocean mummy alabilirsin zaten gebelikten 3 ay öncesinden bağlanmak öneriliyor genelde
minikbebegim06 susaMom_ evet bencede öyle yap canim folik asitte bak hangisi hesabına gelirse onu alırsın
susaMom_ minikbebegim06 bakıcam canım teşekkür ederim bi öncekinde ne kullandığıma da bakıcam bi gidip alırım artık
susaMom_ Esma006 ultrasonda görüldü mü keseniz ben cuma gününe randevu buldum bir de yarına var cumaya aldım biraz daha büyüsün bir de hcg hormonu düzenli artış gösteriyor mu diye
Esma006 susaMom_ iki kere kan verdim ben 519 çıktı iki gün sonra 1692 çıktı doktor kan vermene gerek yok dedi artık bilerek 8.haftaya kadar bekletti kalp atışı da bebekte göründü o hafta geç gitmende birazda fayda var