Englishteacher ben 2 kez de hamile kalmadan once alttan muayene olmustum doktor ortu vermisti, hatta hamileligimde karnimdan ultrasonla bakacakti doktor o gun etek giyip gitmistim o gun bile verdi, oyle bacaklarim falan acik yatmamistim. Cok rahatlatici oluyor o ortuler ya psikolojik olarak