zeynephazalnisa Handebl kimi doktorlar bakmiyor bile elle kontrol ediyor acilmaya bakiyolar kasma kendini canin acimaz
Aselimmmm Handebl Zaten üzerine örtü veriyor topuklarını kendine çek diyor 2 parmağıyla bakıyor. Ben acı ağrı hiç hissetmedim anlamadım bile sonrasında kanama falan hiç bişeyde olmadı
Ela-lale Ben bugün oldum 37+3 te. O kadar çok korktum ve heyecan yaptım ki kesin kasarım canım çok acır diye düşünüyordum ama inanın hiç acı ağrım olmadı boşuna gözümde büyütmüşüm ben olduysam herkes olur
Handebl Senayemre aklımda böyle tecrübeliler bişeyler söyleyince işte çok iyi oluyor yoksa benim aklıma gelmez örtü istemek çekine utana oturruum😂
Englishteacher Aselimmmm aaaa örtü olduğunu bilmiyordum acaba benm doktor da verir mi ki🙈 İlk evlendiğimde kanamam oluyordu sürekli bayan bi kadın doğumcuya gitmiştim alttan muayene etmişti ama hiç öyle örtü fln vermedi şimdiki doktorum erkek inşallah verir örtü
Aselimmmm Englishteacher valla bende beklemiyordum kendileri verdiler. Nisa hastanesine gidiyorum. Mahremiyete biraz önem veren bi hastane belki her hastane de öyle değildir.
Sofita Englishteacher ben 2 kez de hamile kalmadan once alttan muayene olmustum doktor ortu vermisti, hatta hamileligimde karnimdan ultrasonla bakacakti doktor o gun etek giyip gitmistim o gun bile verdi, oyle bacaklarim falan acik yatmamistim. Cok rahatlatici oluyor o ortuler ya psikolojik olarak
Ayshrdll Melek2401 evet doğru gittim bu ayın 20sinde tekrar gel dedi bebek yola girmiş ve haftasından daha aşada 20sinde gidicem bir daha bakıcak açılma falan yoksa 27 sinde çatı muayenesi yaparım dedi.. Ağrılarım için magnezyum hapı verdi. Siz gittiniz mi size ne dedi?